FAQ - často kladené dotazy

1. Vybral jsem si určité zboží, jak dlouho bude trvat dodání?

U většiny zboží v našem e-shopu je termín dodání druhý den od zaslání objednávky.
2. Jakým způsobem můžu platit?
Platba je možná dobírkou nebo bankovním převodem, v případě převzetí zboží v kamenném obchodě je samozřejmě možné zaplatit hotově.
3. Jak mi bude zboží z e-shopu doručeno?
Vybrat si můžete ze 3 možností. Doručení Českou poštou, přepravní společností DPD a nebo osobním odběrem v kamenném obchodě – na základě internetové objednávky.
4. Pokud mi zboží nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?
Ano, veškeré zboží je možné vrátit nebo vyměnit do 14-ti dnů od koupě – viz. obchodní podmínky.
5. Vybral jsem si zboží, ale nenašel jsem ho ve Vašem e-shopu. Je možné ho i přesto objednat?
Ano, jsme schopni zajistit jakékoliv motorkářské zboží.
6. Jak mám určit velikost zboží?
V odkazu „Velikosti“ umístěném na stránkách e-shopu vlevo dole vyberte velikost zboží podle tabulky. Pokud si i tak nejste jisti, rádi Vám zboží, které máme skladem, přeměříme.
7. Jak se starat o dodané zboží?
V odkazu „Lexikon materiálů a ošetření oblečení“ umístěném na stránkách e-shopu vlevo dole zjistíte, jak se o jednotlivé materiály starat.
8. Je u Vás možný nákup na splátky?
Ano, tuto možnost po domluvě také nabízíme. Pro kalkulaci splátek nás kontaktujte.

9. Můžu si vybrané zboží zarezervovat a přijet se na ně osobně podívat?
Ano, vybrané zboží si můžete zarezervovat a navštívit nás v kamenné prodejně od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00, případně dle domluvy.
10. Je nutné se pro nákup v e-shopu registrovat?
Není nutné se registrovat. V našem eshopu můžete nakupovat i bez registrace.

11. Máte při určité výši nákupu dopravné zdarma?
Ano, při nákupu nad 3.000,– Kč platíme dopravné my.
12. Jsou ceny v e-shopu a kamenném obchodě stejné?
Ceny v e-shopu jsou ve většině případů nižší než v kamenné prodejně.
13. Mohu si odebrat zboží v kamenném obchodě za e-shopové ceny?
Zboží za e-shopové ceny lze v kamenném obchodě odebrat pouze na základě předchozí e-shopové objednávky.
14. Nenašel jsem moji velikost, mohu si ji objednat?
Ano, pokud jste nenalezli Vaši velikost, můžete si ji objednat a přibližně do týdne můžete mít zboží doma.
15. Co znamená u zboží dodací lhůta „na dotaz“?
Je-li uvedena u zboží dodací lhůta „na dotaz“ , nemáme tento výrobek skladem. Proto je nutné nás při objednání tohoto druhu zboží kontaktovat, abychom se vzájemně dohodli na konkrétním termínu dodání.
16. Co je to Balík Do ruky?
Balík Do ruky nahradil od 1.1.2012 Obchodní balík a nabízí Vám větší komfort při doručování zásilky. U Balíku Do ruky si můžete upravit čas nebo způsob doručení a jste zdarma informováni formou SMS nebo e-mailem již v den podání, že Vám bude balík doručen. Tato varianta Vám rovněž nabízí možnost uložení balíku na poště.
17. Co znamenají konkrétní dodací lhůty?
Dodací lhůta „skladem“ znamená, že máme zboží v našem centrálním skladě a je expedováno ještě týž den (v případě objednání do 10:00 hod), nebo nejbližší pracovní den.
Dodací lhůta 3 – 5 dní, resp. 4 – 7 dní,7–10 dní znamená vždy počet pracovních dní v průběhu kterých bude zboží expedováno k Vám.
Dodací lhůta „na dotaz“ znamená, že tento produkt nemáme na našem centrálním skladě a proto je nutné nás při jeho objednávání kontaktovat a domluvit se na konkrétním termínu dodání.
18. Do kolika hodin můžu objednávat, abych měla zboží, které máte skladem, doručené druhý den?
Limitní čas pro odeslání zboží je 10:00, po této hodině k nám přijíždí přepravní služby a odváží balíky. Objednávky přijaté po této hodině jsou expedovány až následující pracovní den (platí pro zboží „skladem“). U České pošty v tomto případě doporučujeme zvolit „Balík do ruky“.