FAQ - často kladené dotazy
1. Vybral jsem si určité zboží, jak dlouho bude trvat dodání?
U většiny zboží v našem e-shopu je termín dodání druhý den od
zaslání objednávky.
2. Jakým způsobem můžu platit?
Platba je možná dobírkou nebo bankovním převodem, v případě
převzetí zboží v kamenném obchodě je samozřejmě možné zaplatit
hotově.
3. Jak mi bude zboží z e-shopu doručeno?
Vybrat si můžete ze 3 možností. Doručení Českou poštou,
přepravní společností DPD a nebo osobním odběrem v kamenném
obchodě – na základě internetové objednávky.
4. Pokud mi zboží nebude sedět, můžu ho vrátit nebo
vyměnit?
Ano, veškeré zboží je možné vrátit nebo vyměnit do 14-ti dnů od
koupě – viz. obchodní
podmínky.
5. Vybral jsem si zboží, ale nenašel jsem ho ve Vašem e-shopu.
Je možné ho i přesto objednat?
Ano, jsme schopni zajistit jakékoliv motorkářské zboží.
6. Jak mám určit velikost zboží?
V odkazu „Velikosti“ umístěném na
stránkách e-shopu vlevo dole vyberte velikost zboží podle tabulky. Pokud si
i tak nejste jisti, rádi Vám zboží, které máme skladem,
přeměříme.
7. Jak se starat o dodané zboží?
V odkazu „Lexikon
materiálů a ošetření oblečení“ umístěném na stránkách e-shopu
vlevo dole zjistíte, jak se o jednotlivé materiály starat.
8. Je u Vás možný nákup na splátky?
Ano, tuto možnost po domluvě také nabízíme. Pro kalkulaci splátek
nás kontaktujte.
9. Můžu si vybrané zboží zarezervovat a přijet se na ně
osobně podívat?
Ano, vybrané zboží si můžete zarezervovat a navštívit nás
v kamenné prodejně od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00 a
v sobotu od 9:00 do 17:00, případně dle domluvy.
10. Je nutné se pro nákup v e-shopu
registrovat?
Není nutné se registrovat. V našem eshopu můžete nakupovat i bez
registrace.
11. Máte při určité výši nákupu dopravné
zdarma?
Ano, při nákupu nad 3.000,– Kč platíme dopravné my.
12. Jsou ceny v e-shopu a kamenném obchodě
stejné?
Ceny v e-shopu jsou ve většině případů nižší než v kamenné
prodejně.
13. Mohu si odebrat zboží v kamenném obchodě za
e-shopové ceny?
Zboží za e-shopové ceny lze v kamenném obchodě odebrat pouze
na základě předchozí e-shopové objednávky.
14. Nenašel jsem moji velikost, mohu si ji
objednat?
Ano, pokud jste nenalezli Vaši velikost, můžete si ji objednat a
přibližně do týdne můžete mít zboží doma.
15. Co znamená u zboží dodací lhůta „na
dotaz“?
Je-li uvedena u zboží dodací lhůta „na dotaz“ , nemáme tento výrobek skladem. Proto je nutné nás při objednání tohoto druhu zboží kontaktovat, abychom se vzájemně dohodli na konkrétním termínu dodání.
Je-li uvedena u zboží dodací lhůta „na dotaz“ , nemáme tento výrobek skladem. Proto je nutné nás při objednání tohoto druhu zboží kontaktovat, abychom se vzájemně dohodli na konkrétním termínu dodání.
16. Co je to Balík Do ruky?
Balík Do ruky nahradil od 1.1.2012 Obchodní balík a nabízí
Vám větší komfort při doručování zásilky. U Balíku Do ruky si
můžete upravit čas nebo způsob doručení a jste zdarma informováni formou
SMS nebo e-mailem již v den podání, že Vám bude balík doručen. Tato
varianta Vám rovněž nabízí možnost uložení balíku
na poště.
17. Co znamenají konkrétní dodací
lhůty?
Dodací lhůta „skladem“ znamená, že máme zboží
v našem centrálním skladě a je expedováno ještě týž den (v případě
objednání do 10:00 hod), nebo nejbližší pracovní den.
Dodací lhůta 3 – 5 dní, resp. 4 – 7 dní,7–10 dní znamená vždy počet pracovních dní v průběhu kterých
bude zboží expedováno k Vám.
Dodací lhůta „na dotaz“ znamená, že tento produkt
nemáme na našem centrálním skladě a proto je nutné nás při jeho
objednávání kontaktovat a domluvit se na konkrétním termínu
dodání.
18. Do kolika hodin můžu objednávat, abych měla
zboží, které máte skladem, doručené druhý den?
Limitní čas pro odeslání zboží je 10:00, po této hodině
k nám přijíždí přepravní služby a odváží balíky. Objednávky
přijaté po této hodině jsou expedovány až následující pracovní den
(platí pro zboží „skladem“). U České pošty v tomto případě
doporučujeme zvolit „Balík do ruky“.